Logg inn

CabinWeb AS

CabinWeb har siden 1997 vært det foretrukne verktøyet for både små og store firma som har valgt å gi de ansatte den positive muligheten som en firmahytte gir. I årenes løp har CabinWeb vokst fra være et enkelt verktøy for en kunde, til å bli en selvbetjent portal for alle.

Fra 1997 og frem til juni 2016 var CabinWeb et produkt i Delfi Data’s portefølje. I 1999 ble systemet endret fra å være et system for en kunde, til et multi-tenant system (et system hvor flere kunder benytter samme fysiske infrastrukturen for prosessering). Så snart teknologien tillot det, ble CabinWeb en web-basert løsning (også kalt asp, portal, cloud mm.), nå mest kjent som en SaaS (Software as a Service). I juni 2016 ble CabinWeb opprettet som et eget firma.

Systemet er utviklet og tilpasset våre kunders ønsker og behov, hvor vi årlig inviterer alle interessenter (kunder, leverandører, samarbeidspartnere etc.) til en sosial samling. Her snakker vi om hva som har blitt gjort i foregående år, og diskuterer oss frem til hva vi skal gjøre i året som kommer. All funksjonalitet i CabinWeb er altså både brukerrettet og brukerstyrt. 

Har firmaet ditt egne firmahytter, eller ønsker dere å tilby firmahytte, men eier ikke egne hytter? 

Vi har et verktøy som passer alle firma, og tjenester og kompetanse til å støtte dere i hele prosessen med å gi de ansatte 
den gode følelsen.

Om dere ikke har egne firmahytte(r), så er det nå mulig for dere å gjøre noe med. Den eneste kostnaden dere vil ha, er det beløpet dere velger å subsidiere de ansatte med.

Ta kontakt for demo.