Hvorfor skal du benytte CabinWeb?

De aller fleste som har firmahytter idag, har også en godt innarbeidet rutine for hvordan fordelingen skal foregå og hvem som har ansvaret. Det mange ikke har, er en oppdatert ("realtime") kalender på nett, slik at de ansatte kan søke etter ledige perioder sammen med familien utenfor arbeidstid. Ved å gi dem den mulighet og i tillegg gir dem anledning til å bestille direkte og betale med kort (eller trekkes på lønn), så vil dere mest sannsynlig kunne se en økning i antall overnattingsdøgn på firmahyttene deres. Og hva skjer når hyttene blir mer brukt? Jo, dere får mer inntekter, som igjen kan benyttes til handlingrom med tanke på alternative reisemål for de ansatte.

Men, det er bare noen få ting som CabinWeb kan hjelpe dere med. Nedenfor har vi listet opp noen flere funksjoner som vil hjelpe dere å gi de ansatte en bedre opplevelse, samtidig som det øker inntektene.

Lav pris

CabinWeb er et billig verktøy som øker inntektene dine og forbedrer opplevelsen til de ansatte. For firma med 3 hytter (eller færre) og 500 ansatte, koster det kun kr. 2,- pr ansatt pr. måned (kr. 1000,- / mnd). For din pris, ta kontakt.

Attraktiv hyttepool

Gratis tilgang til en kontinuerlig voksende prtefølje av ferieboliger i ferieboliger i Frankrike (Antibes, Cannes), Italia (Loano og Tirrenia), Kroatia (Solaris Sibenik), Portugal (Algarve Carvoeiro og Praia del Rey), Spania (L'Estartit og Manilva) og til slutt Norge (Vågsli, Sveio og Etne).

Økt belegg

De ansatte kan sjekke hva som er ledig, og når. De kan også motta varsel når ønsket hytte(r) blir ledig. Bestilling og betaling gjøres direkte i CabinWeb. Bekreftelser og påminnelser sendes ved gitte tidsintervaller til alle som ønsker å motta.

Enkel betaling

Bedriften kan velge om de ansatte skal betale med kort, trekk fil til lønns system eller enkel fakturerings funksjon. Raskeste og billigste måte for bedrifter som ønsker dette velferdsgodet i dag er å sette av et fast beløp pr. ansatt som går til reduksjon av leiekosten.

Automatisk oppdatering

Få hjelp til å holde personal-informasjonen oppdatert med daglig innlesning av personaldata. Få tilsendt fil automatisk den 1. i hver måned som inneholder leieforhold som ble avsluttet i forrige måned, for bruk i lønnsystem og fakturasystem.

Variabel pris

CabinWeb gir dere muligheten til å variere prisen basert på sesong-begrep. Dere bestemmer selv hvor mange sesong-variasjoner dere ønsker. Prisen kan også overstyres enkle hytter, om dere ønsker å kjøre "tilbudskampanje" i perioder.

Rettferdig tildeling

CabinWeb automatiserer trekningsprosessen og sikrer at den ansatte enkelt kan registrere sine søknader. Resultat av trekningen genereres automatisk og sendes til alle som deltar. Enkel tilpasning til deres eksisterende reglement.

Rask tilbakemelding

CabinWeb kan sende ut elektronisk tilbakemeldingskjema til de ansatte automatisk på siste leiedag. På den måten kan de ansatte fylle ut skjemaet på mobiltelefon (, pc, nettbrett etc.), mens de fremdeles er på hytta.

Profesjonelle tjenester

Vi har et vidt spekter av tjenester, alt fra systemadministrasjon og brukersupport til hytteadministrasjon, tilsyn og vedlikehold av hyttene deres. Ta kontakt for å få vite mer.

Flotte fotografier

Hvis "et bilde sier mer enn tusen ord", så må vel et profesjonelt bilde selge mer enn tusen ord? Sammen med Inviso, som er foretrukket av de fleste meklere i norge, kan vi få tatt mange flotte bilder av firmahyttene.

"Gratis" strøm

Hva med å utnytte solens energi på hytta? Vår tjeneste CabinWeb Solar inneholder alt fra små "bokser" som gir 1,5 kW klar til bruk fra kr. 15 000,- eks. mva. til store anlegg tilsvarende hus-løsninger til kr. 80 000,- eks. mva.

Smarte produkter*

Vi jobber iherdig med å få på plass en smarthytte-løsning som skal gjøre tilsynet av firmahyttene mye enklere. Automatisk generering av adgangskode som kun er gyldig i leieperioden og overvåkning av lys, varme og vann.

* kommer